Gäst Tobbis Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 jag kan göra en åt dig. vill du ha med poäng och affär??, isf säg bara till så får du det.. kan dgöra ett forum som har poäng och affär till mig? Citera
mr.best Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Skrivet 29 Januari 2004 jag kan göra en åt dig. vill du ha med poäng och affär??, isf säg bara till så får du det.. kan dgöra ett forum som har poäng och affär till mig? till alla, behöver bara komma på nåt bra prog att mixa in ca.100 filer till en fil.. annars går det åt skogen när jag gör sidor.. så om ni vill ha en så måste ni vänta ett tag.. NI KAN TÄVLA: DEN SOM GÖR SNYGGAST FORUM VINNER POÄNG MR Best: Ja, jag vill ha poäng och affär (helst)! ok, men isf så kommer det några saker mer... de är ex favorit inlägg och sådant... Citera
Gäst Xray Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Skrivet 29 Januari 2004 ok då e det ju annä bättra :D Citera
black_eagle Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Skrivet 29 Januari 2004 får jag försöka? men jag kan inte göra nå poäng eller nått bara mest inlägg och så Citera
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Skrivet 30 Januari 2004 får jag försöka? men jag kan inte göra nå poäng eller nått bara mest inlägg och så Inga problem! B) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.