Gäst QuikSilver Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Då får man ta och säga grattis då.. GRATTIS :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 ojoj dom är 20år gamla hur gammal är då ganondorf??? 75. Grattis Link o Zelda. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Man får väl ta och säga grattis. Spelkaraktärerna har hängt med länge nu i spelvärlden, ett stort grattis till både Link och Zelda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 På min baksida av mitt NES står det © 1985 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 haha, coolt :P GRATTIS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Grattis! Link o Zelda LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Grattis måste jag ju ta att säga! Zelda äger ju! Men tänk efter. Att det första Legend of Zelda har förvandlats så mycket! Det är helt otroligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.