gurreb Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Hej har köpt ett pinnacle 60e men får det ej att fungera hur ska jag göra ??. jag har parabol. :student: :student: Tacksam för svar :student: :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Vad får du inte att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 han får inte tv-korten att fungera i datan :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 :student: oj förlåt såg inte att jag glömt det. jag menade bilden till datorn. man får ingen bild på data skärmen. förstår ni bättre nu. :zzz: :meddum: :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 koppla skärmen till tv kortet :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) Hur då det finns ju :evil: inget att koppla den till :bah: . för utom en usb port som jag har den kopplad till just nu. så det går ju inte :evil: :evil: :evil: Redigerat 22 Februari 2006 av gurreb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 jaha . hmm . men läs manualen !!! det brukar hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.