💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Viktigast I En Film?

63 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #41

Precis Xade. I skräckfilmer så ska det inte vara bra skådisar utan det ska vara en massa mord.

Handlingen så klart. matrix ger en något att tänka på. Jag såg den serien för 3 år sendan jag tänker på det fortfarande. "it not the spoon that bends its you..."

8 Apr 2006
Nivå 2 · Novis

Jag tycker handlingen är viktigast i en film :P

16 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker handlingen och skådespelarna är viktigast i en film, för även om vissa av rollerna är tråkiga, så kan skådespelarna liva upp dem, så de blir roligare att se på..

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #45

Det verkar inte vara så många som tycker att produktionen är viktig. I många av de gamla filmerna som t.ex. Fredagen Den 13:e filmerna så är väl produktionen inte dne bästa men det är en del av det roliga i de gamla filmerna.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det är väl handlingen för det mesta, men skådespelarna spelar och en stor roll för att filmen ska bli bra

Nivå 4 · Lärling

Handlingen kommer ju först.

Men jag förstår vad ni menar med skådespelarna.

För en film med kända skådespelare och dålig handling kan ju locka mer besökare en en film med bra handling och okända skådisar.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Handligen är inte värt ett skit om skådespelarna är värdelösa, då är filmen rutten vilket som.

Samtidigt kan bra skådespelare lyfta en film utan någon bra handling.

Nivå 5 · Fuskare

handlingen förstås, tänk en film utan handling... :blink:

14 May 2006
Nivå 16 · Legendfuskare

Handlingen & Skådespelarna, jag rösta på Skådespelarna

1 Jul 2007
Nivå 4 · Lärling

först och främst kommer självklart handlingen, skådespelarna kommer sen för dom lockar folk att intressera sig mer och höja förväntningarna för filmen...

2 Jul 2007
Nivå 12 · Mästerfuskare

Hur mycket naket det är i filmen ofc

Eller handlingen/skådisarna.

Nivå 2 · Novis

Längden, solklart.. alla filmer som är en timma, 56 minuter och 21 sekunder (inkl eftertext) är bra...

Bra fråga, dumma alternativ.

3 Jul 2007
Nivå 4 · Lärling

Nej, det viktiga är att det ska vara mycket biljakter, explosioner, och bilar som krockar. Tacka vet jag Grand Theft Auto och Nu blåser vi snuten!

4 Jul 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Handlingen röstade jag på.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tycker att det är viktigt att filmen innehåller mycket blod, inälvor och annat skoj. :)

Senast ändrad:

Handlingen ... Ingen film kan klara sig utan en bra handling, man kan slänga hur mycket blod och specialeffekter på några storsjärnor, den blir fortfarande dålig utan ett bra manus ...

5 Jul 2007
Nivå 1 · Novis

skådisarna! Palla se en film med paris hilton! xD X3 skådisarna sen handlingen!

Nivå 3 · Lärling

Skådespelarna, i min favorit genre varjefall :visslar: , och BloodyMoonSlave, paris hiltons film är faktist bra! :wub:

Senast ändrad:

7 Jul 2007
Nivå 6 · Fuskare

Handlingen är en viktig del i en film.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in