Gäst PatrikDenStore Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Den har biopremiär den 17.e December!!... Jag har sett trailern på den, och den verkar bli hur bra som helst!!.... men tyvärr sorglig oxå :( .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Har du läst boken? Man hoppar säkert över skitmycke i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 nope, har inte läst boken, vill inte få reda på så mkt, men jag e väl mest lat så att jah orkar ej läsa :P ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 böckerna är bättre än filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Böckerna är bättre än filmerna men det ska ändå bli ett nöje att se filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 i fimen ser man en massa saker som inte står i boken, men böckerna e oxå bra.........man borde se filmen först och inte läsa böckerna i förväg, som ja tyvärr gjorde...........***............... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Tycker att man ska läsa böckerna före man ser filmen. Då kan man bedömma filmen lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 ja längtar tills dom släpper den på bio men ni visste väll att på samma gång ska dom släppa extend versionerna på the fellowship of the ring och the two towers så man kan kolla på the fellowship of the ring på freda sen på lörda the two towers och sen på sönda the return of the king :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 När Härskarringen: Konungens återkomst har biopremiär är jag i Funäsdalen och firar jul, så jag får se den efter nyår.. Tycker jag e synd... Själv läser jag första boken, men tycker det e roligare med filmerna just nu, jag är på ett trögt ställe i boken, får läsa ut dem nån gång, så även fast man ser filmerna och inte läst böckerna spelar det inte så stor roll, att se filmerna är ju så häftigt och relistiskt, dock finns det massor med detaljer och saker dem hoppar över i filmerna, på det sättet ska man läsa böckerna =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 är den bra? vad är det för extra-grejor som plockats bort från sagan om de två tornen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Jag har läst alla böckerna och vet vad som händer. Det som hoppas över i de 2 tornen är t.ex. när filmen slutar. Dom kommer lite längre i boken än i filmen. Jag vill inte säga så mycke om vad som händer de övriga i gruppen, men jag kan säga att Frodo och Sam kommer över Gollums hemliga väg och in i Mordor innan boken slutar, medans dom i filmen inte äns kommer fram dit. Mer som dom fuskar lite med är när Frodo är nära att ge ringen till en ringvålnad. Egentligen är dom nästan framme vid Gollums hemliga väg när Frodo är nära att ge chefsringvålnaden ringen. Och han drar inte sitt svärd och håller inte på att mörda Sam. Dom fuskar säkert med massor av fler detaljer, men det är inga jag kommer ihåg såhär direkt. Dom fuskar mer i 1:a filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 är den bra? vad är det för extra-grejor som plockats bort från sagan om de två tornen? den är jättebra, och en sak dem tagit bort är hornmonstret.. Jag kan inte så mycket mer.. och sen är det ju så många vandringar och sånt som har blivit förkortade med mera.. Men dem har fått ihop en bra film, om de skulle ha med allt som stod i boken skulle filmen bli as lång, typ 6 timmar eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.