PCH Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Jag jag har klarat de 6:e gymmet och vet inte hur jag ska göra för att ta mig vidare, när jag ´kom till Lillycove Citi så gick jag ner till vattnet och surfade till Team Aqua's base, och där så står det 2 gubbar ivägen som gör att jag inte kan komma in. Jag skulle vara tacksam om någon kunde berätta det för mig. //PCH
Snooze Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Ta dig till mt ember eller vad det heter, den vulcanen, gå sedan ner och in i den "halv skogen" när du hoppat tillräckligt långt ner så kommer edt upp en spricka i berget, gå in där . där är team magmas bas
Pelleelle Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Om du snackar med dom berättar dom var deras ledare är. :D
Eric_H Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Skrivet 24 Februari 2006 ruby king: Han menar fågelgymmet. Det som ligger i Fortree city. Du ska först klara Team Aqua på Mt.Pyre. Där får du ju Magmas Emblem. Sen ska du till Vendaruft town. Gå in i grottan som ligger där. Gå upp för trappan och krossa stenarna. Då får du HM05 Strenght. Sen ska du till Mt.Chimney. Gå ner i Jagged Pass (skogen som ligger nedanför). När du har kommit en bit i skogen så kommer Magmas Emblem att börja göra nåt. Sen kommer det öppnas en grotta. Där inne är Magmas Base. Du kommer behöva HM Strenght där.
Rekommendera inlägg