Dezen Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Jag la in xp på min gamla windows 98,a (tog pappas xp skiva) det kom upp en ruta där det stog "ditt windows måste aktiveras bla bla" Jag tänkte äh det hände inget på pappas data så jag skiter i det, och 30 dagar senare kom det upp "du måste aktivera ditt windows innan du kan logga in" Och jag har inte internet, och för att koppla in internet måste jag logga in, och jag kan inte hitta min windows 98 skiva. Eftersom jag aldrig har behövt den vet jag inte ens om jag har nån.. men nu till frågan, kan man "hacka" sej förbi detta så man kan använda datorn ändå? Skriv inte dumma svar som: Köp en ny cd, skaffa en bättre dator eller något sånt.. Citera
Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Ring till Microsoft's kundservice. De kanske vet hur du ska göra. Citera
Dezen Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Man kan regga det via det också men då lär jag bli anmäld för pirat kopiering eftersom det redan e reggat på pappas dator.. Citera
Dezen Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Ja det va ju ett bra svar.. -.-' Nån som vet hur jag kan göra?! Citera
pollenallergi Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Installera om Win98 är det enda du kan göra om du inte vill bli olaglig. Citera
Gäst Tour Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Jag skulle köra det olagliga sättet :evil: :evil: men så är jag ju lite olaglig :evil: :evil: Citera
Dezen Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Jag installerade om mitt windows xp får sluta använda den tills jag hittar win98 eller får in internett.. Tack för hjälpen NesseN (BTW Mellan_mjölk fixade detta :D) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.