Marrah Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Tjooooo någon här som spelar morrowind? jag behöver hjälp >.< kan inte hitta sista bossen någon som vill hjälpa mig? :oops: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
morro_lord Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Har du vapnet som man moste ha? han fins i red mountain.. där det står dagoth Ur.. om du har kartan så ser du den platsen. gå igenom gostgate. när du är vid det stället så fins det ett dwemer handtag på ett rör tryck på den sen springer du fort till dören till höger som det var en sten framför... den har delat sig gå in i den sen väntar du så stängs den så du ser dören som du går in i. sen är det bara att gå omkring tills du hittar honom.. han är svår... träna först... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Vet ni hur många morrowind trådar det finns <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag vet! Jag vet! det finns 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 skriv i de som finns starta bara inte nya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Ska du säga <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg