Selerz Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Tja, jag bara undrar vad som gör, halo-spelen så roliga. Snälla svara ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Bra story.. Fantastiskt bra online osv.. :D själv varvat de 7 ggr.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Är det värt att köpa det, och är det stort? Berätta lite om det Tex: om det är läskigt o.s.v snälla :) Ingen som kan svara?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 f*n heller att det är läskigt det är ett ganska vanligt FPS fast bättre story typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 (redigerat) Jag tycker Halo 2 är riktigt "boring" story och oskön spel-känsla. Seler , jag tycker att du inte ska köpa nâgot av Halo-spelen, du tröttnar efter ett kort tag. Men när du spelar Online blir det roligare. Redigerat 23 Februari 2006 av DarkBlack_Angel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 hmmm;S vet inte riktigt, det ligger högst upp, på topplistorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Ok,men gör som du vill. Men hur mycket kostar det nu i Sverige? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg