skuurt Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 näee,tydligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) kollar på jackass ibland och viva la bam Redigerat 1 Mars 2006 av rikar cena Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Tittade då och då på förut :) Inte nu längre dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Viva La Bam o Jackass kollar ja på, men Viva La Bam e nog bäst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Det verkar inte vara många som tittar på Wildboyz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) Jag kollar på Jackass, Viva La Bam och Wildboyz, men Wildboyz kollar jag bara på när jag är ledig p.g.a. att det går så sent. Dirty Sanchez suger det är bara en wanabe Jackass kopia. Redigerat 6 Mars 2006 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 jag kollar på jackass viva la bam wild boys jackass är bäst tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Stänger alla av TVN när Dirty Schanzes börjar utom jag eller XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 (redigerat) Nej men jag kollar sällan på det eftersom det är ganska sent och man ska ju upp tidigt nästa dag. Redigerat 10 Mars 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Dirty Sanchez är ju grymmt men det kan bli lite äckligt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Ja håller me där, de kan bli extremt äckligt ibland, men de e ju kul när dom slår sig o sånt......(ja e extremt skadeglad om ni undrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Ja håller me där, de kan bli extremt äckligt ibland, men de e ju kul när dom slår sig o sånt......(ja e extremt skadeglad om ni undrar) Jag brukar mest kolla på Jackass och Viva la Bam. Kollar på Dirty Sanchez och Wildboyz litegrann också. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.