HerrHubba_Bubba Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Tjena, lägger ut min ot server här om någon vill spela :P Ip: tobbeot.no-ip.org A.A.C. sida: Där e 3 regler: 1) Frågar du om saker, t ex. lvl eq eller nåt annat så bannar jag. 2) Fuska inte med Macro, Tasker eller nåt annat 3) Ha kul :D LVL 40 för hus. Det e 5x exp. Lycka till :) Redigerat 5 Mars 2006 av HerrHubba_Bubba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 säger bara joina inte oten suger as hårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 haha! Bara för du e kass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Bara för att man får böraj med lvl 25 med dis 15. Och dom ända huntings stälena e hydras. men eftersom du e så snäll kanske du kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 LoL suckig OT spela inte ,ingen på fusk.se joinar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scaleot Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Tjena, lägger ut min ot server här om någon vill spela :P Ip: tobbeot.no-ip.org A.A.C. sida: Där e 3 regler: 1) Frågar du om saker, t ex. lvl eq eller nåt annat så bannar jag. 2) Fuska inte med Macro, Tasker eller nåt annat 3) Ha kul :D LVL 40 för hus. Det e 5x exp. Lycka till :) måste man inte ha pass och sånt dåe?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg