Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Den här leken såg jag på ett annat forum och den går ut på att man ska säga något om avataren ovanför sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Du måste skriva att man måste beskriva med minst 5 rader..., annars kommer elaka Nico och läåser tråden ;P Aja, din avatar är ganska spöklik, tycker jag. Det där asnsiktet uppe i högra hörnet är alltid läskigt på kvällarna. Sedan vet jag itne vad som är bakom. Ett strålkastarljus tycker jag det ser ut som iaf. Kanske är det några som står och sjunger där? Det ser ut som en person som håller i en väska., men vad vet jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Det är en präst som håller i en väska. Din påminner mig om onda ögon som tillhör s*tan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Mord, skräck. Framförallt skräck. Tänker på någon skräckfilm jag sett förut och i bakgrunden där någon står i mörkret med en strålkastare lysande emot honom känns lite oroväckande. Kan säga att du gillar läskiga saker. Inget fel på det sörru. Bara läskigt. ;) Redigerat 21 Februari 2006 av Rowyn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Rowyn, snackar du om min avatar eller? Den stämmer inte riktigt in på Corpesgrinders...l Rowyn, din avatar är helt enkelt stilren. Den får dig att framstå som en ärlig och seriös person. (Har alltid tyckt att avataren gör mannen) Passar ju ihop med din titel, "The Writer". Den titeln passar dig väldigt bra, likaså avataren. [EDIT] Såg att du ändrade ditt inlägg... Redigerat 21 Februari 2006 av Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Observera 5 rader... Hittils bara 3 och 4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Hmm, Mat, mat och åter mat. Man blir hungrig av denna avatar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Ganon: Gör åtminstonde 5 rader. Din avatar är ganska klockren. Den passar in på dig på något speciellt sätt. Ändå så är den inte för mörk eller ljus! Star wars motiv verkar du gilla. Men jag vet att det finns bättre avatars. Redigerat 21 Februari 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) din avatar skriker cs spelare, den är simpel men snygg. :P Redigerat 21 Februari 2006 av _Reaper_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Låser, §1.26. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg