Gäst Miglot af eraon Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Min modem klarar inte ens tibia eller Mapel story (va nöjd!). Men Rose-online eller runescape funkar kanske. :) Soldat är ju det bästa som finns men om du bara vill ha Momorpg eller vad det nu heter kan du söka på google efter det jag hittade en sida men 200 gratis men jag kommer inte ihåg adressen. :( Redigerat 24 Februari 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Beror ju på utdelningen av bredband. Under år 2005 hade jag inte kunnat få Bredband trots att jag bodde 7 Km ifrån närmaste stad. Nu har jag det dock. Men om ni inte har tillgång till bredband bör ni ju klaga på kommun. ;) Så gjorde vi och inom kort byggde de ut bredband åt oss. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 men kan ju alltid spela runescape om man inte kan ladda ner nåt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) EDIT! ta bort detta det blev dubbel Redigerat 24 Februari 2006 av kevve Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.