Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har ett problem. Jag kan sitta och spela på min gamecube....vilket spel som helst! Helt plötsligt kommer det upp på skärmen att skivan inte kunde läsas!

Min första tanke var ju att skivan var repig...jag tittade då på skivan och den var skitrepig så jag tänkte ajöss med det spelet! Sen köpte jag Mario Kart Double Dash! och då sa den så igen.....skivan var ju helt ny!!

Är det något fel på linsen eller något sånt??

Någon mer som har haft det problemet!

Tacksam för all hjälp!

Skrivet

Jag har upplevt det också, fast bara en gång som tur är. Jag har två gissningar på vad det kan vara, om nu spelet är helt nytt och inte repigt.

Antingen kan det vara linsen, som du sa. Eller så kan det vara det att spelet inte ligger riktigt rätt i Gamecubet, typ att grejen man sätter fast spelet på i mitten är lite dålig eller nåt. Hursomhelst tror jag du borde fixa profissionell hjälp med ditt GC, och om det var mindre än ett år sen du köpte det, borde det gå på garantin.

Skrivet

Jag har upplevt det också, fast bara en gång som tur är. Jag har två gissningar på vad det kan vara, om nu spelet är helt nytt och inte repigt.

Antingen kan det vara linsen, som du sa. Eller så kan det vara det att spelet inte ligger riktigt rätt i Gamecubet, typ att grejen man sätter fast spelet på i mitten är lite dålig eller nåt. Hursomhelst tror jag du borde fixa profissionell hjälp med ditt GC, och om det var mindre än ett år sen du köpte det, borde det gå på garantin.

jag med och jag säger som han för det kan inte vara något annat
Gäst Great Gonzales
Skrivet

lasern kan inte läsa ibland kan bero på att det är smutsigt

• Skapa ny...