Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vilken rolig fråga :P nee mitt damar inte efter som att jag inte har något ;) men min kompis står i ett hörn & samlar dam ;) han kom på hur tråkigt x-box var när han köpte X-box 360 (som dock är lika tråkigt)

Skrivet

Vilken rolig fråga :P nee mitt damar inte efter som att jag inte har något ;) men min kompis står i ett hörn & samlar dam ;) han kom på hur tråkigt x-box var när han köpte X-box 360 (som dock är lika tråkigt)

Tack tack Star-Basse :)
Skrivet

hahahaha varsågod

Skrivet

Nej det är inget damm på min Xbox eftersom jag brukar torka av det. Jag torkar även av teven och andra prylar för att de inte ska samla damm.

Samma här. Jag torkar av min tv ochså så att den inte står och samlar en massa damm.

Skrivet

Nej det är inget damm på min Xbox eftersom jag brukar torka av det. Jag torkar även av teven och andra prylar för att de inte ska samla damm.

Det ska man göra annars ser det inte så fint ut. Dessutom är det inte så bra om det ligger en massa damm på Xboxen en längre tid.

• Skapa ny...