PussyCat Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Dammar ditt Xbox mycket..??? Min gör inte det eftersom jag har det i en låda :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Vilken rolig fråga :P nee mitt damar inte efter som att jag inte har något ;) men min kompis står i ett hörn & samlar dam ;) han kom på hur tråkigt x-box var när han köpte X-box 360 (som dock är lika tråkigt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Vilken rolig fråga :P nee mitt damar inte efter som att jag inte har något ;) men min kompis står i ett hörn & samlar dam ;) han kom på hur tråkigt x-box var när han köpte X-box 360 (som dock är lika tråkigt) Tack tack Star-Basse :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Vilken rolig fråga :P nee mitt damar inte efter som att jag inte har något ;) men min kompis står i ett hörn & samlar dam ;) han kom på hur tråkigt x-box var när han köpte X-box 360 (som dock är lika tråkigt) hahahaha varsågod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Mitt blir bara lite dammigt ovanpå men det är bara att ta en trasa och torka av det eller blåsa bort dammet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Samma här, bara lite damm ovanpå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 dammit och dammit det enda man märker är när man får gräva efter startknappen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Hehehe...ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Nej det är inget damm på min Xbox eftersom jag brukar torka av det. Jag torkar även av teven och andra prylar för att de inte ska samla damm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Nej det är inget damm på min Xbox eftersom jag brukar torka av det. Jag torkar även av teven och andra prylar för att de inte ska samla damm. Samma här. Jag torkar av min tv ochså så att den inte står och samlar en massa damm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Nej det är inget damm på min Xbox eftersom jag brukar torka av det. Jag torkar även av teven och andra prylar för att de inte ska samla damm. Det ska man göra annars ser det inte så fint ut. Dessutom är det inte så bra om det ligger en massa damm på Xboxen en längre tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 mitt dammar typ inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg