Spliffor Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Sälv tycker jag priest för dom kan ressa utan nån Cooldown - Nakdelar att dom bara kan ha cloth Druider - Tja dom kan ha leather hela men 30 min cooldown på res så jag säger Priest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag har hellre en priest som healer när jag lirar på min Warrior, än en druid. Men nackdelen är att många priests inte vill heala. Det är faktsist lättare att hitta en heal villig druid än en heal villig priest. (på min server) Men Priest får dett bli. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WoW Beroende Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Druid är lätt bättre än priest. Dom kanske inte har lika bra helningsförmågor, men dom kan ha leather och förvandla sej till olika djur. Så definitivt druid framför priest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Priest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Druid är lätt bättre än priest. Dom kanske inte har lika bra helningsförmågor, men dom kan ha leather och förvandla sej till olika djur. Så definitivt druid framför priest. Vi snackar om att heala inte om något annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WoW Beroende Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Men ändå...Druids är bättre samanlagt. Inte som healer, men samanlagt. Sak samma om priest är bäst som healer liksom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 priest e grymma med mindcontroll...=)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag är priest. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Priest!och man behöver en bra helare i instancer..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Priest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Priest e nog bäst som healer..men druid e bäst mot 1vs1=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiger92boy Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Nej jag tycker druider är bästa healer. Är en druid själv men dom äger som healer också. Priests är för tröga när man ska heala. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg