Hoppa till innehåll

Bäst Healer? Vad Tycker Ni?


Spliffor
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag kör också på en druid, men jag tycker priest är bättre healer, fast här var ett udda tillfälle:

priesten var shadow, men ändå han ÄR ju healern i laget, vi körde dm och jag sa hela dom andra så sköter jag mig själv (var 10 lvlar högre än dm) , och kan ni tänka er? HAN HELADE INTE ALLS: ett pucko?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På tal om Mind Control, har ni sett nya buggen med det? Om man Mindcontrollar någon i PVP precis innan han dör (av en DOT ir så) så kommer du kunna kontrollera honom även fast han är död.. han kommer springa efter dej som ett ghost tills du leftar Battlegrounden / han loggar ut..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Sälv tycker jag priest för dom kan ressa utan nån Cooldown - Nakdelar att dom bara kan ha cloth

 

Druider - Tja dom kan ha leather hela men 30 min cooldown på res

 

så jag säger Priest

 

Prälle såklart

 

Om en pally har massa cloth saker som ger + i healing m.m så kan han heala bättre än en prälle. Men en pally ska inte vara healer. Att låta en pally heala e lika dumt som att låta en lock tanka...

Redigerat av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På tal om Mind Control, har ni sett nya buggen med det? Om man Mindcontrollar någon i PVP precis innan han dör (av en DOT ir så) så kommer  du kunna kontrollera honom även fast han är död.. han kommer springa efter dej som ett ghost tills du leftar Battlegrounden / han loggar ut..

 

f*n vad fett asså. :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så gott som alla 60-präster jag känner har erkännt att en Restoration-Druid helar bättre på grund av att Blizzard ständigt "nerfar" Prästerna.

I nästa Patch förbättras dock Holy/Discipline-talent träden, och de nya verkar MYCKET lovande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sälv tycker jag priest för dom kan ressa utan nån Cooldown - Nakdelar att dom bara kan ha cloth

 

Druider - Tja dom kan ha leather hela men 30 min cooldown på res

 

så jag säger Priest

 

Att låta en paladin hela? dåligt? nej, deras Flash of Light drar lite aggro som f*n, så alla smarta MC/BWL guilds låter palas hela ^^.

Och nej, en paladin kommer aldrig kunna hela bättre än en präst, eller jo, kanske om palan har full Judgement, och prästen har inget :).

Pala i full Judgement vs en präst med full Transcendence i heling? prästen :visslar:

Redigerat av x0t
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Sälv tycker jag priest för dom kan ressa utan nån Cooldown - Nakdelar att dom bara kan ha cloth

 

Druider - Tja dom kan ha leather hela men 30 min cooldown på res

 

så jag säger Priest

 

Det beror också på vart man är... Gör du SM kan en pally heala om han har holy talents och mkt mana. Men typ i Gnomeregan skulle det nog inte gå lika bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...