eeewwhh Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 ska jag köpa fifa street eller inte vad tycker ni ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Enligt recensionen i Super Play så ska du inte det. Men vi vet sen länge att deras recensenter kan vara lite kollriga. Så gör som du vill. Gillar du fotboll med massor av omöjliga trick och upgrades så gillar du säkrt fifa treet 06. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 OK.jag gillar fotbolls spel jag har redan fifa 06,Mario smash football och Champions leaug :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag skrev fifa STREET 06. Men om du har det så borde du väl veta ungefär hur första fifa street är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 jag vet att du srev fifa Street men jag har redan Fifa 06 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 spelet är bra och roligt men när man kör karriären så är den fett kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 ok :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg