Dolphin Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag gillar inte Hip-Hop med 50 Cent har ju gjort några fåtal bra låtar som går att lyssna på. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Nja..... Punke e ju lite mear åt min stil, men Eminem e rätt grym faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Nä du ,allergisk mot det, doktorn sa att jag skulle hålla mej borta ifrån det annars skulle jag få nervösa sammanbrott och regelbundna ryckningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Hip Hop är skit dålig musik, enligt mig så borde det inte klassas som musik det är i princip bara någon som bara pratar med lite musik i bakrunden. Tack för att Heavy Metall finns. (Men om ni inte tycker som mig så får ni göra det, men detta är bara min åsikt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ja de e ju många som gillar heavy metal. Men jag gillar det inte.....Har märkt att det e många som gillar heavy metal som inte gillar hip-hop ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Hip Hop är väl okej, men dock inget jag lyssnar på. Fast Eminem är rätt okej faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Hip Hop\ Rapp är de musikstilerna som jag gillar mest. De jag gillar mest är Tupac, Eminem och The Game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag gillar inte Hip-Hop så mkt men Eminem tkr jag e bra... Å Flipsyde-Happy Birthday gillar ja oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 jag gillade hip hop men jag lyssnar på heavy metal :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag hatar verkligen Hip-hop, det suger ********* tacka vet jag Heavy Metal, det är bra musik det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Åh fy f*n... j*vla hiphopare..!!!!!!!! Hur kan man egentligen lyssna på sån skit som 50 cent usher å fy blä allt va d heter.?? Tacka vet jag Metal, synth, trance å punk :) Åh fy f*n... j*vla hiphopare..!!!!!!!! Hur kan man egentligen lyssna på sån skit som 50 cent usher å fy blä allt va d heter.?? Tacka vet jag Metal, synth, trance å punk :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 50 cent e ju inge bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.