Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 jo han äger :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Åh fy f*n... j*vla hiphopare..!!!!!!!! Hur kan man egentligen lyssna på sån skit som 50 cent usher å fy blä allt va d heter.?? Tacka vet jag Metal, synth, trance å punk :) Åh fy f*n... j*vla hiphopare..!!!!!!!! Hur kan man egentligen lyssna på sån skit som 50 cent usher å fy blä allt va d heter.?? Tacka vet jag Metal, synth, trance å punk :) glöm inte goth=D...stay metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) Flyttar tråden till Musik/Media där jag vill att ni verkligen fortsätter diskussionen. Inget spam. Motivera gärna varför ni gillar artiser m.m... Redigerat 22 Mars 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Vissa låtar i Hip hop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 hipp hop e bra ^_^ men det finns bättre saker :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 jag gillar inte hio hop (vad de nu är) men hip hop gillar jag inte heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cloud Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 (redigerat) Eminem Äger jätte mycket dom är så bra !! . :D ^^ Redigerat 23 Mars 2006 av Cloud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Hip-Hop är riktigt bra, eftersom att texterna säger väldigt mycket. inte som "Hårdrockmusik" där de vrålar att de ska mörda alla och förstöra jorden osv. Hip-Hop handlar mer om artisternas liv tex. Hip-Hop 4 life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 själv gillar jag Eminem och 50 cent :cool: vad gillar ni? Jo, rent allmänt gillar jag Hip Hop, men jag hatar eminem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Ganska mycket jag gillar 50cent Eminem 2pac D4L m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 The Game och 50 cents låt hate it or love it äger faktiskt... trode aldrig att jag skulle gilla The Game före jag hörde den låten :cool: Hustler´s anbition med 50 cent är också bra :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 2pac gillar ja o akon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.