Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 Jag gillar helt enkelt bara Hip - Hop\ Rapp ! Stilen och själva rapparna är bra på det dem gör. Bara en smak sak ! Tupac, Eminem, The Game, Biggie och N.W.A äger ! Heavy metal och sånt skit kan ju dra åt skogen ! ( Har redan skrivit här, men skriver igen efter Mellanmjölks inlägg ) Citera
Oddset Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Skrivet 29 Mars 2006 Jag tycker att hip hop suger. Kanske finns nån bra låt med 50cent eller Eminem men annars dåligt. *Visar tydligt alla i närheten tummen ner för hip hop* Citera
Fusion Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Skrivet 29 Mars 2006 Jag tycker att hip hop suger. Kanske finns nån bra låt med 50cent eller Eminem men annars dåligt. *Visar tydligt alla i närheten tummen ner för hip hop* Skulle du kunna säga varför du tycker så ?Jag kan från och med nu säga att Heavy Metal och sånt suger, för att man ärligt talat inte förstår någonting ! Man kan åtminstone förstå vad dem säger när dem rappar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.