Shadow_Master Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag behöver lite hjälp med triforce chart nr 2 jag har bara 13 st joy pendants hur får jag fler snabbt??? behöver 20st! Jag vet att man ska döda bokoblins för att få dom men var finns dom då??? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 För att vara 100% säker på att få en Joy Pendant kan du använda Lock-on på dom och använda Grappling Hook på dom så får du en Joy Pendant. Det finns även en Joy Pendant på Windfall Island. Rulla in trädet bredvid bomb-affären. Bokoblins finns även ute i havet lite här och där på en flotte, leta runt lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 tack för hjälpen men jag har redan fått ihop mina joy pendants på ett lite svårare sätt jag gick ner i hålet där jag tog triforce chart nr 6 och använde grapple hook på bokoblinsarna där så jag stal deras joy pendants (normalt sett dropar dom inte items där men det går och stjäla med grapple hook) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg