NossLoad Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Hej! Jag undrar vilket bälte ni har i Teakwan-do. Jag bara undrar hur många som egentligen har Blått,Svart och Rött. Själv har jag vitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag går i karate och har orange Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Emm.. Inte för att jag går på Taekwondo.. Men vitt bälte är det första bältet va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) ^Rätt^ NossLoad, när startade du Tae-kwon-do(som det egentligen heter :P)? P.S. det finns inte rött bälte! (bara i tävlingar så att man ska se skillnad) Redigerat 22 Februari 2006 av Mîhker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Men.. Taekwondo och Tae-kwon-do är samma sak.. Man ska säga båda (l) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 ^Vad vet du om det!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Mashiar.. Kan du nåt om Getting up spelet.. Skulle behöva hjälp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 101 Samii,du e ny på forumet va ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Sry för att jag stavade 2 bokstäver lite fel!! + att det heter faktiskt taek-wan-do. Ja vitt bälte är det första bältet! NEJ! Rött bälte finns!!! halva grupp 9 har rött så säg ingeting om att det inte finns! lol Jag började med taekwando I måndags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 går i judo har gult hadde precis börjat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Sry för att jag stavade 2 bokstäver lite fel!! + att det heter faktiskt taek-wan-do. Ja vitt bälte är det första bältet! NEJ! Rött bälte finns!!! halva grupp 9 har rött så säg ingeting om att det inte finns! lol Jag började med taekwando I måndags. I karate finns det iaf inte rött :P Klicka här så ser du att det heter tae-kwan-do! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 LooL! Jag lärde mig av min SABONIM att det hette Taek-wan-do! eh... lr så hörde jag fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.