Slasktratt Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Finns det ett annat ord för synonym? Fråga inte varför jag undrar, svara bara om ni vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Poecilonym? Jag har för mig att det är det. ;) Inte riktigt säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Tack så mkt Rowyn. Jag fick hjälp på annat håll, men inte samma synonym som du gav. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Poecilonym? Jag har för mig att det är det. ;) Inte riktigt säkert. Ehh....Varför börjar jag tänka på polsk sill när jag ser det ordet?? :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Nu låser jag här... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg