ThePunisher Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) Okej, nu blir jag lite snurrig. På spelbutiken.se står det att det kommer till pc, på cdon.com står det att det bara kommer till xbox och ps2. Samma sak står det på ataris hemsida. Så kommer det till pc eller inte? PS. Vet ni om några bra driv3r moddar så säg till. ;) Redigerat 22 Februari 2006 av Boba-Fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 står det på ataris hemsida att de inte kommer till pc så gör de nog inte de ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Det kanske kommer att bli som med Driver 3 där de släppte PC versionen lite efter de hade släppt det till Xbox och PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag tror att det kommer till dator, känns dom det.. Typ alla spel som släpps till ps2 & xbox brukar ju senare komma till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Tack. Nu har ni gjort mig lugn :). Driver 4 ser ut att bli ett toppenspel, bättre än driv3r. Vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag har inte kollat på trailern men det kommer säkert att bli ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Här har du en bra trailer: http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/2902/D...ines-Trailer-3/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Det verkar bli ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Om det kommer ut till pc så ska jag bara ha det! Annars får jag väll skaffa mig ett PS2 :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.