Snookis Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 jag har gått och grubblat länge nu över om orb of deception trinket saken som förvandlar en till mottståndar sidan.Hur länge är man förvandlad?varar den även om man flyger?brukar inte göra de när man får tex ninja kostym. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 (redigerat) Det är en trinket så du kan använda den om och om igen... Jag skulle tro att du är förvandlad i 10 minuter. Skulle vara kul att gå runt med den i BG :D Även fast jag är Pally.. Redigerat 23 Februari 2006 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Den har droppats 2 gågner i DM Arenan för mig av Ogre bossen.. har rollat åt h*lvete båda gångerna ... annars finns den nästan alltid på AH ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 jag har också undrat en sak om den orben. vad blir man om man är :tex human blir man en orc då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Såg en orc med en sådan, denne blev en human med svart läder, så jag skulle nog gissa på att man blir en orc istället om man är human eller någon annan alliance-ras. Redigerat 25 Februari 2006 av Nintendo Power Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Det varar i 10 minuter, är 60 minuter cooldown. Man kan mounta med den, Precis som med Savory deviate delight.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Kom över denna underbara mojäng på Auktion idag. Jag är som bekant en Orc Warlock, och blev till en Human Warrior med skinande rustning! Fräckt... Sprang runt lite i Alliance-staden Nijel's Point i denna form tillsammans med en kompis... Efter fem minuter beslutade vi att döda eran Gryphon Master... Och klarade det! Älskar den verkligen... Tror aldrig jag kommer göra mig av med den här. Enda problemet är att den bara varar i fem minuter och har en halvtimmes nerkylning. Helt klart värd de hundra guldmynten du antagligen får betala ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Verkligen? aja, får sluta lita på generalchatten ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Orb of deception är ren skit. varar i 5 min och 30 min cooldown, hittar ni den så ska ni sälja på AH ni får ju ca 130 g för den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg