Jra Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Är du intresserad för en inte överseriös Battlefield 2 Klan? Som inte bara sattsar på höga ranker och spelar 48 timmar i veckan? Du bara spelar för att ha skoj och vill hitta några med samma förutsättningar? Då har du kommit rätt :D Då är Pink Killer Carrots precis vad du borde vara med i så stick och bli medlem nu med desamma! Om du är intresserad kontakta mig via mejl/msn: [email protected] [PKC] Sidan :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag är med jag addar på msn =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag med addar också på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 jag är med skikar mail. :medieval: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag har det på ps2... *snyft* *gnäll* yyyllll!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Är det här en klan som kommer att andvända "BF 2 euro forces booster pack" som man laddar ner och betalar via internet? Redigerat 24 Februari 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 När jag skaffar en bätter dator som tål spelet hör jag av mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 hahah adet är ju du som addade mej och ville att jag skulle joina ;) . vill du att vi ska ta en match någon dag ? :P 6 on 6 eller nått ? :P de skulle va kul :P lite på skojj bara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag har det på ps2... *snyft* *gnäll* yyyllll!* Gå me i min klan.på ps2. Namnet är now_kill B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.