dennis44 Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 B) hej! skriv vad ni tycker att ska finnas med i nästa gta... själv tycker jag att det ska finnas: - mer detaljer. tex. man ser in i höghus genom fönstren o där kan finnas kontor t.ex. - bättre fysik....särskilt med bilarna - mååånga mer olika fotgängare - större "banor"....t.ex. lite längre flygturer tii andra öar - stora städer - man får välja hur huvudpersonen ska se ut (SIMS) :P - man ska kunna göra mer vardagliga saker...sitta, sova, prata lite med folk, och annat - skatboard :D - mer detaljerad skog och terräng - bättre grafik förståss (PS3) - och såklart.....mer eastereggs och myter(som ska vara sanna dessutom, men svåra att hitta) - mycke mer hus att gå in i - man får spela igenom storyn på eget vis Det skulle vara bra enligt mig...säg nu vad DU skulle gilla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 - välja hur man ska se ut - Gööra engna gäng / joina gäng - gängkrigen ska va mer action tyo som det kkomer 20 bilar från det andra gänget och 20 från det gänget och krigar/slår ner varandra - Där ska finnas barn. - folk ska ringa polisen - man ska prata me folk på gatan - man ska kunna ta gisslan och få en lista vad man ksa gör me honom/henne. typ som råna,misshandla m.m. - man ska kunna gå in i många fler hus - man ska rymma från fängesset om man åker dit lr köpas ut lr vänta. - man ska planeerarån me gänget o sånt - få rank i gänget - bättre grafik - mer att göra - man ska jobba och sånt - man ska inte bara hitta vapen ute på gatorna man måste köpa av vapenlan**** lr vapenaffär m.m. - mer action - collare hopp - polisenrna ska inte vara alls dummma dom ska vara smarta och ha p0olishundar och inte köra över fok - man ska kunna gömma sig från polisen när man är jagad/efterlyst - man ska kunna köpaa hus med mäklare m.m. - Det ska utspela sig i New York tycker jag. - spelet ska aldrig ta slut där finns alltid sidouppdrag nä man gjort huvuduppdragen - om man ska sno en bil är det bara intte att gå in i en bil som e olåst. Man ska paja och tjuvkoppla bilen m.m. - andra personer kan ha gängkrig med varandra och råna banker m.m. - planera rån och inbrott. - skaffa flickvän på en pub lr nåt. - man ska kunna handla i affärer. - rån ska vara komplicerade och avancerade inte som vice city. det var nog det tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennis44 Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 :cool: håller med om allt förutom barnen :blink: Dom skulle bli stämda på fleeeeera miljoner om dom hade med barn där..... :angry: så ja tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) ok.... Jag är 10 år, och jag skrev den själv. EDIT: Felstavning. Redigerat 24 Februari 2006 av Seler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 är du inte lite för liten för att spela GTA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 men daaa... Har Klarat vartända GTA spel som finns spela gta1 när jag var 4 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 jag tycker det ska vara som i verkligheten :):P typ att poliserna kan ta en om man kör för fort ( fast dde får inte vara för håryt med det) ... och annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Det ni säger tycker jag också skall finnas med i nästa GTA. Troligen kommer inte allt finnas med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennis44 Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 neee......det förståss :( men det kommer säkert vara ganska mycket bättre...när de e på PS3 o allt :gitarr: ....får man hoppas :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Man ska kunna åka och handla mat och klippa gräsmattan och skotta snö,snöbollskrig och så vidare. Redigerat 25 Februari 2006 av CarlJohnson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 ......Det som jag sade var bäst...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Vadå bäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg