Sidney Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Skrivet 23 Februari 2006 Jag är trollkarl och har inte råd att köpa runes. Kan man göra runes och i såna fall hur? Citera
WASD Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Skrivet 23 Februari 2006 (redigerat) man moste mina "rune ess"(ess är en förkortning som jag inte kommer ihåg för att jag har slutat att spela) & sedan sak man ha mycket i "runecrafting" skillen för att kunna göra bra runor. Redigerat 23 Februari 2006 av mr COOL Citera
Sidney Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 23 Februari 2006 Måste man ha nåt verktyg eller nåt för att göra runes? Citera
Gäst Mîhker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Skrivet 23 Februari 2006 Du måste först av allt klara quésten - Runescape mysterious quest- tror jag den hette När du har klarat den går du till aubury i varroch och klickar på teleport, då kommer du till ett ställe med rune essence, mina dom sen använder du en talisman och gör runes! Jag har gjort över 1000 Citera
Gäst Walker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Skrivet 23 Februari 2006 (redigerat) Mer om det kan du läsa...>HÄR< Redigerat 23 Februari 2006 av Walker Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Skrivet 23 Februari 2006 Man måste ha en pick axe, och sen måste du ha ganska bra lvl för att göra bra runor + måste du ha den talisman för den runa du ska crafta. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.