Mighty Adam Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Skrivet 23 Februari 2006 (redigerat) vet någon när zelda twilight princess kommer, det är lite konstigt det står olika datum på alla sidor typ, på webhallen står det första kvartalet 2006, på cdon.com står det första april, på spelbutiken står det 21 maj??? det är helt sjukt, när kommer det igentligen, jag har bokat det på webhallen för där brukar jag handla spel, men när kommer det? på vissa hemsidor tex IGN.com står det "fall 2006" som release datum. kommer det komma till hösten eller till våren hit? vet någon, längtar så enormt mycket efter dee spelet :rolleyes: EDIT: Borttagen bild //KazeN^ Redigerat 23 Februari 2006 av KazeN^
KazeN Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Skrivet 23 Februari 2006 Reggie från Nintendo of America har sagt att spelet ska komma till Gamecube nu men att det skjuts upp till i jul. Hoppas att det inte kommer fler trådar om detta nu för då låser jag -.-.
Paper Mario Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Skrivet 24 Februari 2006 OKej, men när kommer revolution.. kommer inte den innan jul? Förlåt , det här väll inte hit med jag var tvungen att fråga, för några av mina polare säger att spelet skulle komma till revolution och att den kommer snart.
KazeN Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Skrivet 24 Februari 2006 Suck, jag undrar hur många gånger man svarat på det också. Många tror att det ska komma till thanksgiving (strax innan jul) i USA men detta är inte bekräftat av nintendo så det skulle lika gärna kunna skjutas upp lika mycket som The Legend Of Zelda: Twilight Princess har gjort.
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Skrivet 24 Februari 2006 förut stod det 21 april
Mighty Adam Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) förut stod det 21 april det kanske kommer i mars april nån gång hoppas jag iallafall, förstår inte varför dom ska vänta så enormt länge ändå till jul, undrar va dom ändrar för nått med spelet Redigerat 24 Februari 2006 av Mighty Adam
Rekommendera inlägg