Katt Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 (redigerat) Hur du gör iconer och vissa muspekare: 1. Gå in på sidan Gamemaker 2. Gå sen till Resources Page och ladda ner Tile Set maker. 3. Installara programet. 4. Öppna prgamet och gör en ikon. 5. Spara filen som icoformat. Om du vill göra en muspekare så kanske du kan gå till Mappalternativ och avmakera ``Dölj filtillägg för registrerade filtyper´´och sen gå igenom stegen. Men skriv .cur isället för .ico :D :D Redigerat 21 November 2005 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattemoe Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Dom där spelen blir inge roliga. Du kan ju annars ladda ner den från www.download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Jag laddar alltid ner från download.com men om det e typ "olagligt" program som typ Map Hack går jag till KaZaA :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Jag har gjort en ikon hur gör så att en av mina mappar får ikonen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 (redigerat) Jag har gjort en ikon hur gör så att en av mina mappar får ikonen ? Har du xp? :huh: :huh: Redigerat 3 Februari 2004 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 (redigerat) Ok gör så här: 1. Högerklicka på mappen och välj egenskaper. 2. Klicka på den sista fliken och välj din ikon. Så enkelt är det! :lol: Redigerat 3 Februari 2004 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Vadå gör man ett spel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Nej man kan inte göra några spel med Tile Set maker. Dom kan man göra med Game Maker som man kan ladda ner på samma sida. :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 hmmm tryck här för att få ett bra program http://download.com.com/3001-2195-10206395.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Håller på att ladda Tile Set Maker nu och ska kanske sen ladda ner Rpg Maker 2003.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Jaså???gör du klart ett spel kan du ju skicka det till mig! själv gör jag en Remake av Shenmue nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.