Hoppa till innehåll

Zelda Wind Waker

Mighty Adam

Rekommendera inlägg

jag håller på att leta efter alla 8 triforce delar vilket "båten" säger att man ska göra, men jag åker till bilderna där det är kartor på men jag kan inte hitta någon karta där kartan visar att det är någon, jag har hittat 3 triforce delar, vet någon var eller hur jag kan hitta alla? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

japp det vet jag har varavta alla spelen har du tagit kartan som finns i (private oasis) men för att komma in så måste du fört ha gjort leken med barnen på windfall island sen ska du sammla 20st sådana fjärils halsband som du ska ge till läraren på windfall sen får du en pappers bit som du ska vissa upp för dören på (private oasis) sen inne i huset så ska du titta upp i taket där finnns en sak som man ska ha sen vet du nog vad man ska göra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

japp det vet jag har varavta alla spelen har du tagit kartan som finns i (private oasis) men för att komma in så måste du fört ha gjort leken med barnen på windfall island sen ska du sammla 20st sådana fjärils halsband som du ska ge till läraren på windfall sen får du en pappers bit som du ska vissa upp för dören på (private oasis) sen inne i huset så ska du titta upp i taket där finnns en sak som man ska ha sen vet du nog vad man ska göra

tack så mycket för svaret ska testa snart, men snart är det lov för mig då ska jag försöka klara detta spel (wind waker) vill så gärna besegra ganon har aldrig mött han i något spel, är inte så bra på zelda spel hmm :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du vill veta vart alla triforce-charts finns kan du åka till tingle island och få IN-credible chart (tror det var så man gjorde). Eller så får du incredible chart via posten. Den visar vart alla triforcecharts finns och även vart triforcechardsen finns efter att du fått kartan dechiffrerad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du vill veta vart alla triforce-charts finns kan du åka till tingle island och få IN-credible chart (tror det var så man gjorde). Eller så får du incredible chart via posten. Den visar vart alla triforcecharts finns och även vart triforcechardsen finns efter att du fått kartan dechiffrerad.

ja vet jag har den kartan, men den visar massa lila kartor men när jag åker till dom så finns det ingen karta att hitta. det är bara mitt ute i vattnet som dom visar att kartan är. ddet är konstit

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm... en del kartor finns på öar men det finns 2 ställen som inte är på en ö, spökskeppet och längst till vänster där du ska sänka en fiendebåt.

Resten av kartorna ska finnas på en ö.

Dessa öar har en karta:

Outset Island - Du ska upp till bron som nu är borta, klättra upp så högt du kan och ändra vindens riktning så den pekar mot vart gubben kikar med sin kikare. Där finns en karta när du klarat av alla fiender.

Link's Oasis - Du måste först ge läraren på Windfall Island 20 Joy Pendant, sen får du Cabana Deed.

Hon berättar var ön ligger, väl därinne finns det en spak på taket. Använd Grappeling Hook på spakan så försvinner elden och du kan hoppa ner till källaren.

Orkar inte skriva mer, läs på denna länk:

http://www.zeldauniverse.net/content/view/130/151/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm... en del kartor finns på öar men det finns 2 ställen som inte är på en ö, spökskeppet och längst till vänster där du ska sänka en fiendebåt.

Resten av kartorna ska finnas på en ö.

Dessa öar har en karta:

Outset Island - Du ska upp till bron som nu är borta, klättra upp så högt du kan och ändra vindens riktning så den pekar mot vart gubben kikar med sin kikare. Där finns en karta när du klarat av alla fiender.

Link's Oasis - Du måste först ge läraren på Windfall Island 20 Joy Pendant, sen får du Cabana Deed.

Hon berättar var ön ligger, väl därinne finns det en spak på taket. Använd Grappeling Hook på spakan så försvinner elden och du kan hoppa ner till källaren.

Orkar inte skriva mer, läs på denna länk:

http://www.zeldauniverse.net/content/view/130/151/

jag gick till läraren och ville ge henne mina 20 fjärils hallsband, men hon sa att jag ska hitta nån ledare och prata vett med han, var finns den unge pojken? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...