Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 1.windwaker e inte kasst!2.men zelda 2 e riktit tråkit och töntit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 att zelda 2 är sämst kan jag hålla med om. men Ocarina of time är ju jävligt mycke bättre än Windwaker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 det kan hända att ocraina är bra men det är inte bättre än windwaker!!!:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag tycker att windwaker är så fult gjort, det ser ut som south park eller nåt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 hehe,kanske det,men chelshadat e ju coolt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ja men jag tycker det är häftigt med tecknad grafik och south park ownz så mycket fett!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 men ocarina of time är ju mycke snyggare och roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 men det är så jobbit att det e till 64:a och till game cube e det så jobbit me c spaken!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg