Gäst Mîhker Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 bild edit:hittade inte nån bra bild, kanske kommer senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xleonz Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 :) jag har en dvärgkanin , den är ganska tjock men gullig och är 4år gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag har inte men min syrra har två marsvin. Två hanar de stinker pyton. Fast de e gulliga. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Med familjen så har jag 2 katter. Mina katter är dem bästa i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Vi har en leopardgecko, en ödla :D han är cool B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 En guldfisk i en stor glasskål också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag har en kanin som heter Tarzan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Vi har haft en kanin och han var busig, han lärde isg att hoppa upp på huset i buren, som han bodde i :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
best_friends_forever Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Jag har inga husdjur, men mina vänner har det, och jag älskar djur över allt annat på jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 vi har en blandraskatt (perser och norsk skogskatt) som är helt jefla grå och heter tilda :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Idag KLÄTTRADE frida in i buren!! asså inte genom luckan, utan rakt upp för väggen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Har en gerbil. (: Den fyller 5 år snart tror jag. Hade två förut, men den andra dog .__. Av ålder alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.