Gäst NettanSthlm Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 Hej! Ni var så snälla och hjälpte mig med Yoshis Island så jag passar på att ställa en fråga till :) Det är så att jag har köpt Donky Kong Country begagnat och fick inte med någon manual. Jag spelade och kom till bana 6, men när jag skulle börja om så hade det inte sparats utan jag fick börja om på bana 1. Är det nåt knep med hur man sparar eller måste man klara ett visst antal banor på en gång? Eftersom jag saknar manual så undrar jag oxå om det finns några bra knep att lära sig? Har tex läst om nåt "special hopp"...??? Tack på förhand!
Gäst toxic avenger Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 (redigerat) jag tror att du ska till den dära ap-tjejen för att spara dit spelande.men jag vet ingeting om nått special hopp.men det kanske finns :lol: jag har för mig att om du vill gå ur en bana du har klarat så trycker du först på start sen select.detta är smart om man ska ha mycket liv från första banan Redigerat 14 Februari 2004 av toxic avenger
Gäst viktor_2004 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 hahahaha skulle vilja se din min när du starta det och det inte var sparat!!!!
Chihuahua Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Hahaha det skulle inte jag. Sån´t är hemskt. Jo det stämmer, du ska till tror hon heter Crancy eller nåt. Hon står och slänger kyssar på dig. Hoppa i tunnan så sparar du.
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 kasta ut snesset genom fönstret!
Gäst viktor_2004 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 slöseri med pengar att slänga ut det!!!
KazeN Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 special hoppet kan antagligen vara att man springer ut för ett stup och hoppar sedan i luften :huh:
Gäst NettanSthlm Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Ok....men VAR finns den där "ap-tjejen" då??? Tack igen!
Gäst viktor_2004 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 ap-tjejen är med på donkey kong 64!!!!:P
KazeN Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Skrivet 11 Februari 2004 hon har rosa kläder på sig så kolla efter något rosa så hittar du :P specialhoppet? vet ni inte att man kan snurra sig ut för ett stup och sedan hoppa i luften?
Chihuahua Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Skrivet 11 Februari 2004 Jo det är kul. Fast grymt svårt att göra ibland.
Rekommendera inlägg