Star-Basse Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Hur f*n menar ni att de inte ska få göras? Om de bara tex fins 10st koder på ett spel & F U S K A.nu har dom ute före fuska.se ska då ingen få lägga in de fusket? Vem f*n brysr sig om folk kopierar fusk eller inte? Jag tycker bara att de är bra att sidan har många fusk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Hur f*n menar ni att de inte ska få göras? Om de bara tex fins 10st koder på ett spel & F U S K A.nu har dom ute före fuska.se ska då ingen få lägga in de fusket? Vem f*n brysr sig om folk kopierar fusk eller inte? Jag tycker bara att de är bra att sidan har många fusk.... Alltså skiter du i om jag skulle kopiera 1000 Fusk från en svensk spelsida? Man får inte kopiera fusk från svenska spelsidor det är förbjudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.