Putside Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Esteterna på min skola är den största samlingen med töntar jag någonsin har sett. And how do you now ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Esteterna på min skola är den största samlingen med töntar jag någonsin har sett. Efter ungefär en halv sekunds eftertänkande hänvisar jag dig till Corpsegrinders inlägg som är mer eller mindre töntiga. Om vi ska uttrycka oss så alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Esteterna på min skola är den största samlingen med töntar jag någonsin har sett. Jag lyssnar ju inte på Johnny Cash iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Esteterna på min skola är den största samlingen med töntar jag någonsin har sett. Johnny Cash är bättre än alla dina pissiga hårdrocksband tillsammans. Är du verkligen sjutton år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Den där gamla gubben har ingenting på banden som jag lyssnar på. Är du verkligen femton år och kallar dig själv för Bambi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Den där gamla gubben har ingenting på banden som jag lyssnar på. Är du verkligen femton år och kallar dig själv för Bambi. Det säger väl hur säker jag är på mig själv, att jag vågar kalla mig för Bambi i offentligt sammanhang och inte vill vara en riktig TUFFING SOM DU som lyssnar på riktigt heta deathmetal band och heter Corpsegrinder. Du verkar ganska osäker, men det är ju bara jag som spekulerar. Gå ut ett tag och umgås med dina vänner.Och om du inte vet något om Johnny Cash tycker jag inte du ska uttrycka dig om honom som "en gammal gubbe". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) Är det jag som är osäker? Det var ju du som började att tjata bara för att jag skrev en grej och det är nog du som borde umgås med dina kompisar mer. Jag har förresten aldrig sagt att jag är tuff eller något men du verkar ju ha läst det någonstans. Jag vet en grej om Johnny Cash och det är att ingen som jag känner lyssnar på honom och det är det enda jag vill veta om honom. Redigerat 3 Mars 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 De flesta jag känner som har valt estet är sånna som har haft problem i skolan och har haft dåliga betyg. Inte för att det är så, men estet har ju så pass låg intagningspoäng, i varje fall här... Tror det var 30 poäng. PS: Ni börjar spåra ur aningen nu... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) Ja, NesseN och Corpsegrinder nu får ni ta och lunga ner er lite Redigerat 3 Mars 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ja, NesseN och Corpsegrinder nu får ni ta och lunga ner er lite Jag ska inte skriva mer men det var ändå han som började det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Är det jag som är osäker? Det var ju du som började att tjata bara för att jag skrev en grej och det är nog du som borde umgås med dina kompisar mer. Jag har förresten aldrig sagt att jag är tuff eller något men du verkar ju ha läst det någonstans. Jag vet en grej om Johnny Cash och det är att ingen som jag känner lyssnar på honom och det är det enda jag vill veta om honom. Du dömmer hunden efter håren när du skriver att esterna på din skola är töntar, allt jag vill ha sagt. Det var du som fick det hela att spåra ur när du började gnälla om att jag lyssnar på Johnny Cash, nåja. Jag umgås med mina vänner dagligen, seså ut och lek. Petey: Det är väldigt olika, här i Stockholm är det rätt höga intagningspoäng till estetiska programmet, men det beror ju helt på vilken linje du söker. Intagningsprovet man gör väger lika mycket som betygen i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Okej NesseN, jag ber om förlåtelse för det jag sa. Jag hoppas att vi inte är ovänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.