Gäst volvotobben Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Aså nu har sverige tatt va e de 6 guld och 5 andra med jaler iaf de gör en bra insats igår vann dom i curiling kämpa på sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ja det går bra på medaljlistan men jag tror inte det kommer att bli några fler medaljer för Sverige. Men Sverige har gjort ett starkt OS, minst 11 medaljer och det är svenskt rekord. Synd att det inte gick bra för herrarna i curlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Sverige har ju säkrat en medalj i hockeyn nu efter vinsten mot Tjeckien i semifinalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 OS o annan sport intresserar mig inte så mycket, men ja såg matchen mot Tjeckien innan idag, fortsätter de så här så blir de nog guld i hockey också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 7-3 dom regerande världsmästarna Tjeckien blev överkörda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag tycker inte att Tjeckien har varit så värst bra genom turneringen men de är ett oräkneligt lag som kan komma igen när man minst annar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Vad kul att Sverige tar medalj i hockey också, den enda sporten som jag inte är intresserad av under OS är just hockey. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Vad kul att Sverige tar medalj i hockey också, den enda sporten som jag inte är intresserad av under OS är just hockey. =) Det är tvärtom för min del, det är den nästan den enda sporten som intresserar mig under OS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Hehe okey. Är inte så intresserad av sporter som fotboll, ishockey och så vidare. Men Anna Carin Olofsson har chans på medalj i skidskytte i dag om hon gör ett bra lopp. Hon är i tätklungan just nu, håller tummarna. Efter andra skjutningen är hon 0,4 sekunder efter ledaren. Det här kan gå bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Hoppas att hon vinner och tar ännu en medalj åt Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Alla fattar ju att curling damerna är dopade ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 öhh va vafan ska man dopa sig i curling för?för att inte få kramp i armen elr? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.