robink93 Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Om du skriver en rolig vits (allvarlig) så KANSKE ni får 1-3 mynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Hur många mynt får jag för detta? ;P http://flini.se/arkiv.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Den här e rätt dålig men ändå :P Hur känner man igen en norsk bil..?? Den har stödhjul på båda sidorna :lol: Redigerat 24 Februari 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Två läsk burkar gick över en väg då blev den ena på körda då sa den andra:lääääskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 En norsk och en svensk ramlade av ett flygplan men bara svensken dog för normannen hittade inte ner. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Här e en som e väldigt dålig, men här kommer den: -Har du hört talas om den nya mattematiska maträtten? -Nej -Den heter pirog. :D Redigerat 24 Februari 2006 av Simple_Plan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 gaaahhh min hjärna smälter av alla gammla å dåliga vitsar. Två älgar var ute å flög, då sa den ena elefanten till den andra:Men älgar kan väll inte flyga? Då svarade den andra elefanten:Nee d kan dem ju inte, men d ska inte vi bry oss om eftersom vi e elefanter! Kom på denn själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 gaaahhh min hjärna smälter av alla gammla å dåliga vitsar. Två älgar var ute å flög, då sa den ena elefanten till den andra:Men älgar kan väll inte flyga? Då svarade den andra elefanten:Nee d kan dem ju inte, men d ska inte vi bry oss om eftersom vi e elefanter! Kom på denn själv... Hehe, cool vits här kommer en annan: De va en gång två apelsiner som gick över vägen, men plötsligt blev den ena av dom överkörd o då kom Jesus o helade den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 hehe kul Simple D va en gång två älgar som mötte en banan då landade d en ubåt i trädet mittemot ojj, han bor nog där sa ekorren å gick å lade sig... LoL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 De va ett bra skämt, bra enligt mig då alltså, sen kan man diskutera den saken........ iaf här kommer ett nytt: På förhöret la polisen fram ett papper på bordet o sa: -Skriv på här, tack. -Men jag är analfabet -Jag skiter i vilket land du kommer ifrån, bara skriv på papperna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ingen och Dum bodde i ett hus, en dag hoppade Ingen ut igenom fönstret. Då ringde Dum polisen och sa : Ingen har hoppat ut genom fönstret! Polisen svarade: Ja det var ju bra. Nej! Ingen har hoppat ut genom fönstert, sa Dum Ja, det var ju bra, svarade polisen. NEJ! INGEN HAR HOPPAT UT GENOM FÖNSTRET! Svarade Dum iriterat. ÄR DU DUM I HUVUDET? Frågade polisen. Ja, hur visste du det ! svarade Dum! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 det var en gång en kille som skulle till upsala men han kom bara till sala för han tittade inte ner olle-min hund juger kalle-vad menar du med det,en hund kan ju inte juga olle-joda hör här, trofast vad säger katten trofast-vov! vet du varför nårmanen alltid öppnar mjölk packetet i affären. nej. för det står öppnas här. det var en gång två nollor som var ute och gick. då träffa dom en åtta, då sa den enna, vad värst du dragit åt bältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.