Gäst Miglot af eraon Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag har en farbror frej och ett skämt. Skämt:2 Tjejer gick in på en toallet... -Lebbigt Farbrorfrej:Hej alla barn nu blir det barn program titta nu här vad farbror frej tar fram en liten kniv och nu ska ni hör vad man med en liten kniv kan göra, Stick den i bröstet och flämta och dö så har ni gort en liten röd sjö. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) Här kommer en Bellman =/ Vet inte om den är helt rätt eftersom det var så längesedan jag hörde den O_O Bellman, tysken och dansken åkte flygplan en dag, Men dem hade för mycket baggage så piloten sa till dem att dem var tvungna att göra sig av med en sak var. Dansken kastade ut sin olja, Tysken kastade ut sina byggstenar och Bellman kastade ut sin bomb. När dem landade åkte dem dit där dem först kastat ut sina saker. Där såg dem en byggnad som var omringad utav brandbilar och ambulanser. Det kom en man springande med fullt med olja på sig. - Kan du tro detta, jag var ute med min lilla hund och så började det regna olja över mig! Sa mannen och gick argt därifrån. När dem fortsatte gå och kom fram till ambulanserna så såg dem en liten flicka ligga i ena ambulansen med en enorm bula. - Vad hände ? Frågade Tysken. - Jo hon fick en tegelsten rakt i skallen när hon gungade. Svarade en man. När dem skulle fortsätta gå så såg dem en liten pojke med ett enormt leende på läpparna , hans hår stod upp och han var rent svart i huvudet. - Och vad har hänt med dig? Han du med fått en tegelsten eller olja i huvudet? Frågade tysken. - Nej. Sa pojken fortfarande med ett leende på läpparna. När jag satt på skol-toaletten och fes så sprängdes skolan! x) Redigerat 15 Mars 2006 av Snooze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 här är en rolig en domaren:erkänner du dig skyldig till rånet mannen:nej domaren:nåväl har du stulit något förut mannen:nej detta är den första gången :bah: :bah: :bah: vad får jag för den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Bra vitsar men tyvärr, det skulle nog ta ett bra tag att ge bort alla mynt. men tack ändå! PS: ni kanske får nåt nån gång ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) 2 Blondinskämt: 1: En flicka kommer hem från skolan och säger till mamma: "Idag räknade vi och jag kunde räkna till tio medans de andra bara kunde räkna till 4. 1, 2, 3 , 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10. Är det för att jag är blond?" Mamman: Ja, det är för att du är blond. Nästa dag kommer hon hem och säger till mamma: "Idag skrev vi alfabetet och jag kunde alla bokstäver till och med H medans de andra bara kunde till D. A, B, C, D, E, F, G, H. Är det för att jag är blond? Mamman: Ja, det är för att du är blond. Nästa dag kommer hon hem och säger till mamma: "Idag hade vi gymnastik. Alla de andra barnen hade platta bröst, medans jag hade de här" Hon drar upp tröjan och visar sina E kupor. "Är det för att jag är blond? Mamman: Nej, det är för att du är 25. 2: Tre mammor, en rödhårig, en brunett och en blond, sitter och pratar om sina döttrar. Den rödhårige: "Igår hittade jag ett halvt paket cigaretter i min dotters rum, inte visste jag att hon rökte". Då säger den brunetten: "Igår hittade jag en halv flaska sprit i min dotters rum, inte visste jag att hon drack". Då säger den blonda: "Igår hittade jag ett halvt paket kondomer i min dotters rum, inte visste jag att hon hade snopp". En skön historia jag hittade i någons presentation förrut: Det var två tvillingar, Peter och Erik. Peter var ägare till en gammal eländig båt. Nu råkade det sig att Eriks fru dog samma dag som Peters båt sjönk. Några dagar senare så mötte en gammal snäll tant Peter och misstog honom för Erik och sa: "Jag är hemskt ledsen att höra om din förlust, det måste kännas förfärligt." Peter som trodde att hon pratade om hans båt svarade: "Nja, faktum är att jag är ganska glad att slippa henne, hon var genomrutten från första början. Underdelen var alldeles sönderriven och hon luktade som en gammal död fisk. Hon läckte hela tiden och hade en stor spricka baktill och ett präktigt stort hål framtill också. Varje gång jag använde henne så blev hålet bara större och hon började läcka ännu mer. Jag antar att det som till sist gjorde slut på henne var när jag hyrde ut henne till fyra killar som ville ut och ha lite kul. Jag varnade dem att hon var i ganska dåligt skick men de ville ha henne ändå. De idioterna försökte alla att komma in i henne påsamma gång så hon sprack upp i mitten. Men vad gör det, det är väl bara att börja kolla annonserna om man ska hitta en ny." Redigerat 21 Mars 2006 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Hahaha den sista va kul! de andra åxå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Den här är väl kul. Två tomater skulle gå över gatan så kom det en bil och den ena tomaten hoppade undan. Då sa den andra: Varför gjorde du så nu förstörde du hela skämtet. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) Denna e rätt så dirty men jag skriver i alla fall: Det var en gubbe som skulle göra ett spermaprov. Han fick en burk av doktorn och han skulle komma tillbaka med provet nästa dag. Dagen efter kom gubben till doktorn men burken var tom. "Hur kommer det sig att burken är tom?" frågade doktorn. "Jo", sa gubben "först försökte jag med höger hand men det gick inte. Då testade jag med vänster hand men det gick inte det heller. Det gick heller inte med båda händerna, så jag ropade på min fru. Hon försökte med munnen, först utan tänderna i och sedan med tänderna i men det gick ändå inte. Då gick vi till grannen och hon tog den under armen men det gick inte. Då tog hon den mellan benen men det gick inte!" "Gick ni verkligen till grannen och bad om hjälp?!" utbrast doktorn. "Ja" sa gubben, "och hur mycket vi än försökte så kunde vi inte få upp locker till burken!" :D :P Redigerat 22 Mars 2006 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 2 Blondinskämt: 1: En flicka kommer hem från skolan och säger till mamma: "Idag räknade vi och jag kunde räkna till tio medans de andra bara kunde räkna till 4. 1, 2, 3 , 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10. Är det för att jag är blond?" Mamman: Ja, det är för att du är blond. Nästa dag kommer hon hem och säger till mamma: "Idag skrev vi alfabetet och jag kunde alla bokstäver till och med H medans de andra bara kunde till D. A, B, C, D, E, F, G, H. Är det för att jag är blond? Mamman: Ja, det är för att du är blond. Nästa dag kommer hon hem och säger till mamma: "Idag hade vi gymnastik. Alla de andra barnen hade platta bröst, medans jag hade de här" Hon drar upp tröjan och visar sina E kupor. "Är det för att jag är blond? Mamman: Nej, det är för att du är 25. 2: Tre mammor, en rödhårig, en brunett och en blond, sitter och pratar om sina döttrar. Den rödhårige: "Igår hittade jag ett halvt paket cigaretter i min dotters rum, inte visste jag att hon rökte". Då säger den brunetten: "Igår hittade jag en halv flaska sprit i min dotters rum, inte visste jag att hon drack". Då säger den blonda: "Igår hittade jag ett halvt paket kondomer i min dotters rum, inte visste jag att hon hade snopp". En skön historia jag hittade i någons presentation förrut: Det var två tvillingar, Peter och Erik. Peter var ägare till en gammal eländig båt. Nu råkade det sig att Eriks fru dog samma dag som Peters båt sjönk. Några dagar senare så mötte en gammal snäll tant Peter och misstog honom för Erik och sa: "Jag är hemskt ledsen att höra om din förlust, det måste kännas förfärligt." Peter som trodde att hon pratade om hans båt svarade: "Nja, faktum är att jag är ganska glad att slippa henne, hon var genomrutten från första början. Underdelen var alldeles sönderriven och hon luktade som en gammal död fisk. Hon läckte hela tiden och hade en stor spricka baktill och ett präktigt stort hål framtill också. Varje gång jag använde henne så blev hålet bara större och hon började läcka ännu mer. Jag antar att det som till sist gjorde slut på henne var när jag hyrde ut henne till fyra killar som ville ut och ha lite kul. Jag varnade dem att hon var i ganska dåligt skick men de ville ha henne ändå. De idioterna försökte alla att komma in i henne påsamma gång så hon sprack upp i mitten. Men vad gör det, det är väl bara att börja kolla annonserna om man ska hitta en ny." Haha 1:an var bra x'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) Roliga skemter ni hade skrivit jag har inte läst alla. Redigerat 3 Maj 2006 av rawand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 hur dog kapten krok? jag vet inte. han peta sig i näsan med fel hand! :D är det du som går omkring till folk och säger att jag är en idiot!? oj! förlåt jag trode det inte skulle vara en hemlighet. :bah: är det du som kallar mig för idiot!? ja, det var jag. vad det på skämt eller på allvar!? på allvar. tur för dig jag tål inte sånna skämt. jag har mer pengar än Wallenberg i min plånbok. nej nu ljuger du allt. inte alls. han har väl inga pengar i min plånbok. vad är det för skilnad(stavning)mellan en servett och en elefant? jag vet inte. de är lika svåra att ha i knät. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 vet ni varför norrmännen stoppar ner snoppen i vattnet? för att dem har hört att havet suger vet ni varför normännen stoppar brödsmulor i näsan? för att dem inte vill ha några snorungar vet ni varför normännen kryper på golvet i affären? för att dem letar efter låga priser Take that Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.