27Caramele Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 (redigerat) vet ni varför norrmännen stoppar ner snoppen i vattnet? för att dem har hört att havet suger vet ni varför normännen stoppar brödsmulor i näsan? för att dem inte vill ha några snorungar vet ni varför normännen kryper på golvet i affären? för att dem letar efter låga priser Take that haha, jag har ju skrivit jätte många vitsar så jag"take that" Redigerat 25 Mars 2006 av orre_best Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 nej, det var inte meningen att du skulle bry dig, det var bara ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Varför lägger Norrmännen vatten i datorn..??? Svar: För att de ska kunna surfa på nätet. En Bellman me. Det var en gång en Bellman en Tysk och en Rysk som skulle tävla vem som skulle fjärta en kork längst. Tysken började och han fjärtade 10 meter. Sedan var det Ryskens tur han fjärtade 20 meter. Sist ut var Bellman han fjärtade så långt att korken flög iväg så att man inte såg den längre. En vecak senare så stog det i tidningen Japan skadad av mystiskt fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Haha dom var bra x'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Här kommer många. Är det inte jobbigt att gå med kryckor..???? Jo... Om du vill så kan jag bära dem åt dej. Hur bär sej elefanten åt för att komma upp i ett träd..???? Den ställer sig på ett ekollon och väntar på att det ska gro. Två tanter stod och pratade. Den en var rödhårig och den andra gråhårig. Efter en stund sa den gråhåriga tanten. -Hur känns det att ha brinnade hår..???? -Det borde väl du veta som bara har askan kvar..!!!! Telefonen ringer hos slaktaren. Slaktaren lyfter upp luren och säger - Hej. Hallå har du grisfötter..???? Ja, det har jag. Har du kohuvud..?? Ja, det har jag också. Har du oxsvans..??? Jadå, de med. Hur tusan ser du ut egentligen..????? Hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Var bor Simba? I simbassängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 (redigerat) vad är en groda utan ben? vet inte. hopplös!!! vilket djur är det som erkänner att motstondaren vann???? jag vet inte. duvan. vilket djur ser bäst? vet inte. sebra. har du hört tallas om killen som var så lat att han inte årkade stå i telefonkattalogen!? vad får man av en nervös ko? ???? milk-shake hur går det för din son som stduderar? det går bra, han läser allt han kan. vore det inte bätre om han läste det han inte kan? Sigge till sin hustru Ida: du är bara vänlig mot mig när du ska ha pengar. men älskling, jag är väl alltid vänlig mot dig. ja, just det! :P det var en gång en rysk en tysk och en belman som skulle tävla om vem som kunde kissa längst. rysken började han kom 10m tysken kom 50m, sen var det belmans tur och han kom så långt att det blev översvämning i kina!! Redigerat 18 April 2006 av orre_best Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Vilket djur går dåligt? Gorilla :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 (redigerat) Lille Per var på opera med sin mamma. - Mamma, varför hotar den där mannen kvinnan med en pinne?, frågade han. - Han hotar henne inte, han dirigerar, svarade mamman. - Men varför skriker hon då? Redigerat 18 April 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 (redigerat) Nizze satt i sin säng med en pinne. Då frågade hans pappa: -Nizze varför har du en pinne i handen? -För att det ska inte komma några lejon och äta upp mig. -Men det finns inga lejon här. -Nä, just det. :lol: Redigerat 18 April 2006 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Värför har norrmännen öppendörr när dom går på toaletten? för att dom är rädda att nån ska kolla igenom nyckelhålet. En kund frågar expediten. -Har ni blixtlås? -Nej, men åskledare. Hur ser man att en bil är från polen? Jo pålacken Hur sänkte du en Norsk U-båt? Jo jag dök ner och knackade på dörren och när dom öppnade sa dom "ja, vad är det." Hur sänkte du samma Norska U-båten en gång till? jo jag dök ner och knackade på dörren och när dom öppnade sa dom "Ha, den går vi inte på en gång till" Men hur i allsing dar sänkte du en Finsk U-båt då? Jo jag dök ner och knackade på dörren och när dom öppnade sa dom "Tror du vi är lika dumma som norrmännen eller?" Hur får man in en Elefant i ett kyllskåp? Man öppnar kyllskåpsdörren och stoppar in den. men hur får man in en giraff i ett kyllskåp då? Man öppnar kyllskåpsdörren, tar ut elefanten och stoppar in giraffen. men vem är snabbast då, Elefanten eller Giraffen? Elefanten så klart, Giraffen sitter ju i Kyllskåpet. -Vad är skillnaden på en toalett och en gaderob? -vet inte. -Då är det dags att du lär dig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.