Hoppa till innehåll

Zelda...

Mr.G

Rekommendera inlägg

Ja, du ska till Hyrule... Gå in i Hyrule, sen gå ut på den där baksidan... Där är det något som skyddar så att du inte kan komma ut,,, Slå sönder det där gula skyddet med svärdet bara...

Jag fattar inte riktigt....vilket gula skydd?! det är på land alla fall eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis när du kommer in i Hyrule Castle så ska du ner i källaren, där möter du några fiender. besegra dom och återvänd upp.

Sen finns det en utgång precis mittemot ingången som du kom ifrån (när du kom ner med båten)

Gå igenom så kommer du ut igen och lite längre fram är det som en slags barriär... slå bara med svärdet och fortsätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, du ska till Hyrule... Gå in i Hyrule, sen gå ut på den där baksidan... Där är det något som skyddar så att du inte kan komma ut,,, Slå sönder det där gula skyddet med svärdet bara...

Det är som Rawenclaw sa... Det är en slags barriär... Det var det jag menade. Det är ett slags skydd som man måste hugga sig igenom, och ett gult sådant ;) Hade lite bråttom när jag skrev det. :zzz:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gula skydd? Tamejsjutton, barriären är ju osynlig? Nu gör jag en kort samanfatning av det hela:

Åk till Tower of The Gods, ställ dig på den gula lysande ringen och åk ner till Hyrule. Gå in i slottet, ner för trappan och ut för dörren där nere. Gå framåt lite, och du kommer stoppas av en "Osynlig" vägg. Banka på den med ditt Master Sword så faller den ihop som en glasskiva, den är det bara att fortsätta.

okej...tack för din hjälp! Nu fatta ja vad man ska göra när du förklarade. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gula skydd? Tamejsjutton, barriären är ju osynlig? Nu gör jag en kort samanfatning av det hela:

Åk till Tower of The Gods, ställ dig på den gula lysande ringen och åk ner till Hyrule. Gå in i slottet, ner för trappan och ut för dörren där nere. Gå framåt lite, och du kommer stoppas av en "Osynlig" vägg. Banka på den med ditt Master Sword så faller den ihop som en glasskiva, den är det bara att fortsätta.

Pinsamt igen... :unsure: När jag gick in i den osynliga barriären blev den gul för min del, på så vis kunde jag se den... Hjärnsläpp... :visslar:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...