Sidney Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 På runescape kan man ju få en frog hat (grod hat). Jag har frog token men undrar hur man får själva hatten och om den är bra? snälla svara :D Snälla kan ingen svara! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Gå till kläd affären i varock och prata med tjejen där så får du välja mellan ett grod huvud eller prins/prinsess kläder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Gå till kläd affären i varock och prata med tjejen där så får du välja mellan ett grod huvud eller prins/prinsess kläder. HELLLT rätt... gör som han säger! men när du frågar tanten som säljer kläder så börjat DU med "i Got a frog token" eller något liknande... Frågan besvarad! Lås tråd tack... fel forum btw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grodanankagr Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 På runescape kan man ju få en frog hat (grod hat). Jag har frog token men undrar hur man får själva hatten och om den är bra? snälla svara :D Snälla kan ingen svara! :D JA, nu vet du hur du får den, om den är bra, tja.. den e ju Untradable så man kan ju inte säga att den "är värd något" men den e ju lite kulig iaf ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Prinskläderna är dåliga men e frog hat bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 (redigerat) Flyttar till RuneScape forumet. Redigerat 11 Mars 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 På runescape kan man ju få en frog hat (grod hat). Jag har frog token men undrar hur man får själva hatten och om den är bra? snälla svara :D Snälla kan ingen svara! :D hatten är lika bra som kläderna alltså bara för syns skull, rätta mig om jag har fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 det är helt rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Off-Topic: Men är den bara till members? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 nej det är det inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Prince outfit och frog mask e inte värda nåt eller e bra till nåt,dom e bara like kläder .. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Om dom skulle vara TRADEABLE skulle dom vara värda ca 100k each! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg