RumbleRoar Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Klarar ej vidare i spelet för att jag hittar ingen pokémon som kan lära sig Waterfall. Snälla nämn några!? :P :blink: :huh: Redigerat 24 Februari 2006 av kvack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Wailord,tentacool. ,seaking lär sig den av sig själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 WALMER!! gå inn på http://www.serbii.net ta en lämglig pokemon sen se denns attacer så kan du någ se en lätt pokemon använd super repel och fiska med super rod så kan du fånga 45lv tror jag det gick hos mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 TACK!!!! nu går det att klara vidare :cool: :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Ja har waterfall på min shiny gyarados Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg