Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag bara undrar om det är någon där ute som har denna kontrollen eller har testat den för jag undrar om den är bra? Jag funderar på att köpa den nämligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Nej jag har inte den kontrollen. Utan jag har kontrollen som följer med Xboxen och jag tycker den är jättebra. Har inte ens funderat på att köpa en ny kontroll, tycker det är slöseri på pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag har köpt tillen kontroll och det var Controller S men min första handkontroll som jag fick med när jag köpte det håller på att bli utsliten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Det var den kontrollen som följde med Xboxet och jag tycker kontrollen är riktigt skön att spela på faktiskt. Får nog ta och spela lite sen efter maten. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag hade en madcatz kontroll till PS2 den var skit bra! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg