Gäst Soffan Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Mja. Jag tycker du inte skulle förboka spelet, Seler. Avakta. Se om du kanske kan spela det på någon spelaffär då det har kommit ut. Det brukar ju finnas affär som har tillgång att prova spel. Men jag själv ska avakta innan jag köper det. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 KH2 är redan ute i japan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jadå, Darwin. Det vet vi alla redan. Det kom ut precis innan Julen. Spelet kommer till USA den 28 mars. Och förmodlingen kommer spelet hit till europa ungefär i April, Maj eller Juni. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 de finns redan ute o köpa, på en sida som jag kollar just nu på :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Man kan inte köpa spelet... Man kan boka det. Liten stor skillnad mellan de två alternativen. ;) Eller visa mig sidan om det är kanske är så som du säger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 sidan e på japansa :blink: ifall du kan så visst jag ger dig den men ifall inte så, strunta i de :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 det kommer att komma ut i april Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Det är med på topp10 spelistan i Japan så varför inte köpa den ? Spelet äger så mycket tänkt dig de nya tekniker som du inte har i KH1! Som t.ex en upper cut attack som liknar street fighter tekenik!!!!! MUST HAVE IT!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Jag tänker boka det idag. :) Enligt webhallen kommer det 2006. Redigerat 28 Februari 2006 av Miglot af eraon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Det är 2006 men vilken datum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag tror att det kommer att bli grymt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg