rayquaza_kung Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 svara akutsnabbt hur får man feebas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 man fångar honom i route 119 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Gå till deuford town prata med killen bredvid pokemon centret skriv com over sen ska du fiska i rout 119 men jag vet inte med vilken fiske spö. :) den är en klon av magikarp och magikarp möter man nästan helatiden med old rod. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 jag har bara den och milotic kvar på pokedexen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Rawand: Man får den med Good Rod eller Super Rod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Gå till deuford town prata med killen bredvid pokemon centret skriv com over sen ska du fiska i rout 119 men jag vet inte med vilken fiske spö. :) den är en klon av magikarp och magikarp möter man nästan helatiden med old rod. :) japp det är så man ska göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 jag har milotic kom ihåg att det tog 5 timmar för mig att hitta den på route 119 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Till Master X-X: Och? Vad är det med det? Till alla andra: Man måste fiska ca 5 gånger på varje ruta, sen prövar man nästa. Feebas finns bara på 6 rutor av 400 på Route 119. Det är inte nån "klon" av Magikarp... Liknar Gyarados Milotic, kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 jo, lite kanske... det stämmer mega martin! för mig tod det ca. 45 min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Till Master X-X: Och? Vad är det med det? Till alla andra: Man måste fiska ca 5 gånger på varje ruta, sen prövar man nästa. Feebas finns bara på 6 rutor av 400 på Route 119. Det är inte nån "klon" av Magikarp... Liknar Gyarados Milotic, kanske? Olala MegaMartin,Gyarados liknar Milotic,kolla på skepnaden och kolla på dess "types".Du fattar säkert om du gemför dem. Milotic-Skönheten Gyarados-Odjuret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Ha! Som skönheten och odjuret! Men som sagt så är Feebas el klon av Magicarp det skilljer bara en sak, Feebas är mycket svårare att hitta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Magikarp hittar man ALLTID i vattnet med Old Rod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg