Ganon Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Så det enda man behöver veta är att man har rätt uttag(PCI,AGP,PCI-e)för att hitta ett grafikkort som passar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 om du har ett jättegammalt moderkort, kan du ändå ha ett nytt grafikkort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 OK, Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 om du har ett jättegammalt moderkort, kan du ändå ha ett nytt grafikkort då? Det var en fråga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Om ditt mammakort stödjer AGP 8x som dom flesta gör så kan du ha ett sånt kort, annars får du ställa in att du vill använda AGP 4x så du får ut maxfart ur ditt g-kort. Jag tycker du ska skaffa ett PCI-E kort eller ett grafikkort med AGP 8x! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) Jag har ett gammalt moderkort kan inte ha PCI-e och AGP8x vet jag inte!!! Hur ställer man in att man vill använda AGP 4x?Det vet jag iallafall att jag kan ha!!! Redigerat 27 Februari 2006 av Ganon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.