Master X-X Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag blir så trött på battle frontier i emerald det är ju fulltsändigt omöjligt och klara alla grejer ju Vet nån nått knep som skulle hjälpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Ja att ha tre Pokémon på lv100. Då klarar man det rätt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Jag har mitt Battle Frontier-team i Lv 50 och använder nivån Lv 50. Redigerat 25 Februari 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 jag har också alla mina i lv.100 men det är fullständigt omöjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Det är inte omöjligt! Har du alla i lv 100 borde du klara det om du kämpar riktigt HÅRT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Ha hälst Pokémon av olika typer. Om du vadle Treecko som startpokémon så ska du ha dom här Pokémona: utveckla Slugma och träna den till lv100 Utveckla en Seedra med Dragon Scale och träna den till lv100 Om du valde Torchic: Utveckla en Gloom till en Bellosom med Sun Stone och träna den till lv100 Utveckla en Seedra med Dragon Scale och träna den till lv100 Om du valde Mudkip: Utveckla en Gloom till en Bellosom med Thunderstone och träna den till lv100 Utveckla en Slugma och träna den till lv100. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 kanske det men jag har Swampert,Blaziken,OCH högsta utveklcingen av treecko i lv.100 alla tre men det går ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Då vet jag inte. Lär dom olika sorts attacker. Swampert: Earthquacke, Water Pulse, Icy Wind och nån Normal attack. Blaziken: Flamethrower, Double Kick, Peck och nån Normal attack Sceptile (treeckos största utveckling): Leaf Blade, Dynamic Punch, Earthquacke även där och nån normal attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Ha hälst Pokémon av olika typer. Om du vadle Treecko som startpokémon så ska du ha dom här Pokémona: utveckla Slugma och träna den till lv100 Utveckla en Seedra med Dragon Scale och träna den till lv100 Om du valde Torchic: Utveckla en Gloom till en Bellosom med Sun Stone och träna den till lv100 Utveckla en Seedra med Dragon Scale och träna den till lv100 Om du valde Mudkip: Utveckla en Gloom till en Bellosom med Thunderstone och träna den till lv100 Utveckla en Slugma och träna den till lv100. man kan inte utveckla gloom till bellosom med thunderstone! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 mitt 50 lvs team är swampret blaziken salamance 100lvs team blaziken altaria latios Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 mitt 50 lvs team är swampret blaziken salamance 100lvs team blaziken altaria latios erickh det är med en sun stone som den blir belssom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Har fått alla guld symboler =/ Mina lag är : Dragonite, Tyranitar, Metagross. Pikachu ( Har en som är konstigt stark) Umbreon Charizard Meganium Typholotion Blastoise Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg